کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

خر ِ‌ خیس ِ بارون خورده!!

درود

بعد از پست قبلی بنده در مبحث دختر رویایی من علنا یکی اومده تو کامنتا در ملاء عام اعلام کرده عاشق من شده…! یکی دیگه کامنت خصوصی گذاشته و گفته که من تمام شرایط شما٬ بلکه هم بیشتر رو دارم! بقیه هم که بصورت غیر مستقیم گفتن پیشی بیا منو بخور (بگیر)!!!‌ من واقعا لذت می برم این جوونا رو می بینم که تا یه تقی به توقی می خوره عاشق و دل داده و شیدا می شن…روی سخن من با اون خانوم و یا شاید آقایی هست که عاشق من شده (چه اشکالی داره!؟ مگه آقایون دل ندارن؟)…عزیز دل من…به قول اون یارو  خوانندهه٬‌عشق یه چیزی مثل کشک و دوغه!!

من چند سالمه الان؟دقیقن بیست رو هم خبر مرگم چند ماه پیش رد کردم…به تعداد موهای سرم بعلاوه موهای زیر بغلم -بلکه هم جاهای دیگه- با زن و مرد و دختر رابطه داشتم… نه رابطه ی اونجوری هااا!! اینجوری!!‌ یعنی آدمها رو میشناسم. یعنی کسی بگه چ من می رم  چهارراه چنچنه* و برمی گردم…به قول معروف گفتنی دیگه خر  ِ‌ خیس ِ بارون خورده شدم*!!

جوون های این دوره زمونه مثل دوره ما نیستن که٬ تا یه بنی بشری یه خم ابرو حواله اونا می کنه تو ک...نشون عروسی میشه و فکرشون هزار راه می ره و دو هزار جور نقشه می کشن براش...تعارف که نداریم...خرن دیگه... دیگه خر بودن که شاخ و دم نمی خواد... اممممم... یعنی شاخ رو که می دونم نمی خواد ولی دم دیگه جزء لاینفک هر خر سالمیه... به قول شاعر: «خر بی سم و دم و اشکم که دید؟»... بیخیال... جونم براتون بگه... دختره میاد دو تا عشوه خرکی هم میکنه براشون و حسابی که  خر کیف شدن تا می تونه خر سواری می کنه...(تو یه جمله سه تا خر به کار بردن هم خودش هنره ها!) البته خود عشوه خرکی هم دو نوع داره... یه جورش واقعا از دل برمیاید و لاجرم هم بر دل می نشینه و یه جور دیگه ش از جای دیگه برمیاید و باز هم بر دل می نشینه!... خرن دیگه... حالیشون نمی شه از کجا دراومده... به هر حال در این نوع روابط عشوه خرکی به هر نحو و نیتی که از جنس لطیف صادر می شه باعث تخریر (بر وزن تخدیر) روح و جسم و روان جنوس مذکر این دوره زمونه میشه!
اما دشمنان و بدخواهان کور خوندن. من بادی نیستم که با این بیدها بلرزم... نه... بیدی نیستم که با این بادها بلرزم. من خودم سابق بر این خر بودم و خر هستم. منتهی خر  ِ خودمم. خر کس دیگه ای نمیشم! ملتفتین که؟؟! افتــــاد؟
من گزینه های ازدواجم همون ها بود که گفتم (و البته متشابهین به اونها و لاغیر).  

 

پ.ن: 

۱/ خر  ِ‌ خیس ِ بارون خورده!! : گرگ بارون دیده 

    چهار راه چنچنه : یه چهار راه تو شیراز 

۲/ اعتماد به نفس دارم در حد خداااا :) 

۳/ این همه کسـ.شعر نوشتم اصلا صحبت سر چی بود؟ آهان...یه بنده خدایی نوشته بود که عاشق من شده...اعصاب واسه آدم نمی ذارن...چی بگم بهش آخه من؟!! 

۴/ برو بچه جون...برو در خونه خودتون بازی کن! 

۵/ شوخی بود. شوخی بخون. جدی نگیر... 

۶/ دقت کردین کسـ.شعر که مینویسم خوانندگان پیدا و پنهان و جدید و قدیم همه باهم هویدا میشن؟!! اصلا بازخورد ویژه ای در جامعه پیدا میکنه! مملکته داریم؟؟

نظرات 23 + ارسال نظر
جوووون شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 16:35 http://joooon.blogsky.com

من نخوندم اما اول شدم
هو هو اول هو هو اول
جووووووووووووووووووووووووووووون

اول شدن اینجا جایزه داره! جایزه ات هم اجباریه و باید بخوایش. یک عدد ماچ آبدار... خواهی نخواهی... همینه که هست
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

جوووون شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 16:43 http://joooon.blogsky.com

جوووون
بله دیگه الان خوندم و کاملا خودم اول شدم
با پستت حال کردم.بابا خر خیس .... خرتیم
راستی تو خر هیشکی نیستی دیگه ... نه؟
کلا نوشته هات کمی تا قسمتی به درد بخور و دل نشین بود و می اعترافم که وبلاگ نویسی و از من فقط یه کله سر تری.
اما اون پست قبلیت خداییش مزخرف بود حالا چرا اینهمه نظر جمع کرد و وبلاگ نازنین من مشتری هاش کم هستند به خاطر اینه که مشتری های من همشون به درد بخورند اما مشتری های تو بعضیاشون

خر با خره فرق داره خره! من خره ات هستم خره میفهمی؟!! عمرن اگه بفهمی!
:.
من با همه پست های خودم حال میکنم. پست قبلم هم از این یکی بهتر بود و اصلا مزخرف نبود و در پایان "به تو چه" ؟؟
جوووووون و زهر مار :))
جسارتن مشتری های وبلاگ شما همون مشتری های وبلاگ من هستن عزیزم!
جوووووووووووووووووووووووووووووون

جوووون شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 16:44 http://joooon.blogsky.com

و در پایان نظر گهر بارم :
جووووووووووووووووووووووووووووووووووون

و در جواب نظر گهر بارتون :
زهر مار

نه ببخشید. من که مثل شما نیستم...
جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

عاشقت شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 16:52

خر خیس بارون دیده!‌خب من عاشقت شده ام. زورت میاد باور کنی؟

جوووونور شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 17:19 http://joooonevar.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
الهی قربان داداش فرزاد جیگرمان شویم که دلمان برایشان اینقدر شده بود(.)
باور بفرمایید که از همان نقطه هم کمتر...
داداش جان پست قبلیتان را خواندیم و کلی کیفور گشتیم از سلیقه ی جیگرتان
قربانتان شویم ما که در دسترستان بودیم پس چرا ما را نگرفتید؟ بلکه از شر این پدرام جانمان آسوده کرده بودیمان
جدی جدی اگر پدرام جانی در کار نبود حاضر بودید ما را بگیرید؟البته ما دزد نبودیم که ما را بگیریدها...بلکه خر میشدیم و عاشقتان میگشتیم و تمام خصوصیاتی هم که نام بردید میدانید که ما دارا هستیم...آیا حاضر بودید آزار یک جوووونور را به جان بخرید؟
اصلا فکر کنید پدرام جان نباشد شما می آیید ما را بگیرید؟
ما که عاشق دلسوخته ی شما بودیم و هستیم و خواهیم بود...زود تند سریع پاسخمان را بگویید مردیم بس که علفهای زیر پایمان آزارمان دادند
آیا عشق ما را پذیرا میشوید و ما را به همسری خویش بر میگزینید؟
...................................
الهی قربون اون اخلاقت بشم حالا برو یه ذره حرص بخور که منم حرصت دادم...چیکار کنم خوب عاشق داداش فرزاد گلمم دیگه

امین شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 17:55 http://doreakhar.blogfa.com

سلام خوبی؟
عجب به خدا راست میگی
حرف دل رو زدی
واقعا خرن بعضی از مردم .
راستی یه وقت به وبلاگ های بلاگفا سر زد به ما سر نزدی که
خیلی نامردی

من اینجا نمیتونم بیام بلاگفا و سر بزنم همشهری

نیلوفر شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 18:30

وا!!
چه آدم بیخودی بوده اون که گفته عاشق تو شده!!!
و من کاملا حس می کنم از خودت درآوردی!!

Smile To Me شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 19:22 http://www.xyz.blogsky.com

سلام

کل متنت کنار ولی این جمله ی آخرت خیلی جالبه

بازخورد ویژه ای در جامعه پیدا میکنه!

طرفی که عاشقت شده را بپیچون چون اینا پاپیچ میشن خفن!

Saeed شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 21:46 http://dead-memories.blogfa.com

هی پسر!! حداقل بذار به اینکه عاشقت شده خوش باشه!! نزن تو ذوق بچه ی مردم خوب!!

من آخرش نفهمیدم تو اهواز زندگی میکنی شیراز درس میخونی یا بالعکس!!! :دی

دختر ایرونی شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 22:28 http://iranian-girl22.blogfa.com/

اتفاقا اعتماد به نفس چیز خوبیه چون باعث میشه پیشرفت کنی
فقط مواظب باش از اونور بوم نیوفتی!!
هرچیزی در حد متعادلش خوبه
افراط تو هر چیزی باعث میشه آدم اونو از دست بده!

ستایش شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 22:36

خوش به حال خودم که تو ک هیچ بقیه هم به هیچمن ....

سیاوش یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 01:48

اولا دمت گرم
دوما سرت گرم
سوما ... گرم
چهارما فدای تو
پنجم عشقم عشق شیرین و لیلی خودمون (ملتفتی که)

بهاره یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 11:14 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

داش به این چیزا زیاد فکر نکن.تا حالا آهنگ جوگیر از تی ام را گوش دادی؟قدیمیه اما باحال.
اعصابت هم خورد نکن.اون یارو ک/س شعر گفته نه تو.

مسعود یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 12:54

پ.ن آخریت خیلی جالبه
من از آخرین قسمت آرزو نوشته هاتو نخونده بودم دنبال مزخرفاتت گشتم دیدم 3باره اساس کشی کردی تا رسیدی اینجا...

پرستو یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 13:07 http://www.parast00k.blogsky.com

سلام برادر
میبینم که کشته مرده هات فراوون شدن
چه اشکالی داره عزیزم. عاشقت شدن دیگه. به قول شاعر:
عشق سوال بی جوابه....
راستشو بگم: دخترا تو یه سن و سالی تا یه پسر بهشون بگه سلام, عاشقش میشن. البته شاید پسرام اینطوری باشنا ولی چون من پسر نبودم در این مورد اظهار نظر نمیکنم.
از سادگیست گر به کسی تکیه کرده ایم
اینجا که گرگ با سگ گله برابر است...

زبل خان یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 18:06 http://zebelestan.wordpress.com

اولا عشوه میاد نه عشوه میکنه...کلا با فعل کردن رابت خوبه هااا
ثانیا عشوه ای که ازجای دیگه بیاد بردل نمیشینه برجای دیگه می شینه...

مگه من گفتم از کجا میاد که به کجام میشنه خانوم دکتر!!؟
درک کردن... سعی کردن... تلاش کردن... دو در کردن... نگاه کردن... سوار کردن... صدا کردن... خر کردن... گاو کردن... گوشفند کردن و...
لامصب مصارفش بالاست این فعل :))

پخ یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 22:15

ایش!
حتی لیاقت نداری آدم الکی الکی عاشخت بشه
بیشین بینیم بااااا
تا ابد هم کسی نمیاد تو رو بگیره.این خط ـ اینم نشون×

یه عدد خراب یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 22:54

سلا داداش
اگه قابل دونستی لینکیدی ما رو ، بنام یه دونه خراب بلینک
مغسی

من دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 09:06

ببخشید اخوی یعنی جدی جدی هیچ خیالی نیست اگه صبح با شما باشه شب با آن دیگری؟؟یعنی تا این حد اوپن مایندد و ریلکس؟؟؟
آخ ای کاش میشد خودم زنت شم!!!

شب گلک دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 12:32 http://www.shabgolak.blogfa.com

خر خیس بارون خورده چه باحال بود

jo0jo0 دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 13:07

ye zare khodeto tahvil begir maskhareeeeeeee.man ke nadidamet vali yo0sofam ke bashi dalil nemishe enghadr khodeto do0st dashte bashi

فریاد دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 23:04

بابا چقدر سرت شلوغ شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کمک نمیخوای؟؟
من تو هلال احمر دوره دیدما؟؟!!!!!!!!

دکتر بعد از این جمعه 7 خرداد 1389 ساعت 23:43

اول سلام
دوم حالتون؟
سوم خودتون؟
پنجم ننجون منم عاشقتون شده! یه فکری به حالش بکنید بی چاره داره از دست میره
چهارم یکمم از خودت بگو ببینم مگه چقدر باحالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد