کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

متنفرم از خـ ـداحـ ـافـ ـظـ ـی...

درود

بعضی آدمها ارزششون به حدیه که هر وقت دیدینشون فقط یه سلام و احوالپرسی ساده باهاشون داشته باشی. یعنی نه از بعد مدتها دیدنشون متعجب میشی نه از رفتنشون واسه یه مدت ناراحت. یعنی هیچ حسی بهشون نداری. اگه گفت سلام میگی سلام و اگه گفت خداحافظ میگی خداحافظ. اما بعضی های دیگه فرق دارن. یعنی اونقدر دوستشون داری و برات مهمن که اگه یه مدت ندیدیشون دلتنگشون میشی و گاهی طاقت دوریشون رو نداری. گاهی نمیتونی تحمل کنی که نبینیشون... گاهی وقتی خیلی باهمید، موقع خداحافظی اذیت میشی.
:.
از وقتی یادم میاد از خداحافظی متنفر بودم. یعنی اصلن خوشم نمیاد با کسی خداحافظی کنم. فشار روانی زیادی رو موقع خداحافظی تحمل میکنم بهمین خاطر زیاد اهلش نیستم.
:.
از دیشب خوابگاه داره کم کم خالی میشه و بچه ها یکی یکی میرن. جداشدن از کسایی که نزدیک 9 ماهه داری باهاشون زندگی میکنی خیلی سخته.
:.
من و یکی از رفقا هم هفته دیگه میریم به دیارمون...



 یه فنجون نسکافه ی سرد شده:
زهرا: واای آره چه روزایی بود.
من عاشقه اون آهنگه بودم که همیشه اول تابستون تلویزیون پخش میکرد.
اولشم این بود:
تابستونه٬ فصل شادی و خنده
بچه ها توی کوچه٬ گرم بازی٬ مثله چندتا پرنده...
نظرات 22 + ارسال نظر
Smile To Me پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 13:40 http://www.xyz.blogsky.com

سلام

هیچ وقت کلمه ی خدافظ رو بکار نبر...کلا مشکل داره!

خب زنگ بزن عزیز

از الطاف خدا فراموشی و عادت کردنه که اگه نبود بیچاره می شدیم

امیدوارم خدا بهت صبر بده

اگه عادت کردن و فراموشی نبودکه دیگه هیچی به هیچی.. روانی می شدم

Smile To Me پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 13:41 http://www.xyz.blogsky.com

انگاری اول شدم!!!

شنگول می شویم

جایزه ماچ آبدار :))

daya پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 14:38 http://www.ouch1986.blogfa.com

سلام فرزاد خان
چه تغییر و تحولی !!!
اینجوری بهتر شد
منم متنفرم آخه کدوم آدم عاقلی دوس داره
از عزیزانش دور بشه؟
زیاد از این موقعیتا تو زندگی پیش میاد
امیدوارم تو باش کنار بیای من که از اول زندگیم
تا حالا نتونستم

خوچگل شده؟؟
:.
امید وارم... ممنونم
:.
چرا نتونستی؟

محمدحسین پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 14:48 http://physicsscu87.blogsky.com

نظرت درباره تبادل لینک چیه؟

وبت فیل تره!!

سیاوش.یه دونه خراب پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 15:06 http://kharaaaab.blogsky.com

سلام
جان خودم دیگه دارم کم کم شک میکنم که نکنه کسی رو زیر پیراهنت قایم کردی
چه خبره اونجا یکی به ما گزارش بده
بچه ما داره از دست میره
به داد برسید
کیه ؟کیه که به غیر از حسین اینقد دلتنگش میشی ؟

گزارش چی چی!! تو خودت نمی دونی دور و بر من خبری نیست؟؟!!

سپیده پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 17:36 http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

آره خیلی سخته منم تجربه اش رو زیاد داشتم... با اینکه روزی نبود که به در و دیوار و آدمای خوابگاه دری وری نگم ولی هر ترم آخرش کلی غصه داشتم.... بدتر از همه روز فارغ التحصیلیه
این شعر دقیقا وصف حال ماست داداشی:

روزی من و تو ز شوق در خنه شدیم
با هم پی روزگار آینده شدیم
اما به میان ما جدایی افتاد
با دست زمان هم پراکنده شدیم....

واقعا « با دست زمان همه پراکنده شدیم»

ای ول...
مگه تو فارغ التحصیل هم شدی؟!

فراری پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 18:03

دلتنگی و خدافظی و دوری سخته اما لازمه
تا بهتر بفهمی کیارو دوس داری و قدرشونو بیشتر بدونی
وقتی هواپیما از زمین جدا شد فهمید دلتنگ خیلی چیزام
اما
ایشالا همیشه موفق باشی
من امروز رسیدم آبادان و آبادانیم
شمارو فک کنم طرفای بهبان یا امیدیه یا اندیمشک باشی نه؟
جدا تا رسیدم خوزستان یادت افتادم
موفق و شاد
بدروووود

به به... دختر بندری :))
:.
من بهبهانی ام... یه هم اتاقی خیلی نازنین دارم که همشریته... از اون گل های روزگاره هاااا

مینو پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 18:42 http://yousefabad.blogfa.com

منم همیشه از خداحافظی بدم میومده
به خاطر همین هم اکثرا خیلی ساده خداحافظی می کنم و در مواقعی هم که احتمال میدم ممکنه اشک های طرف مقابل راه بیفته که دیگه در سه سوت سر و ته اش رو هم میارم

همین درسته...

بهاره پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 19:39 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

سلام جیگری...خوبی؟من آپم.اومدم بگم که این گودر را بنداز کنار.
........................................
قالب نو مبارک.ساده هستش اما شیک.من تا وقتی دانشجو نشدم نمیتونم احساس شما را درک کنم.اون هفته که تعطیل شدیم با لگد همدیگه را از مدرسه بیرون میکردیم.

گودر رو چیکارداری؟؟!!
:.
ممنون
:.
بذار دانشجو بشی...

دختر ایرونی جمعه 4 تیر 1389 ساعت 03:12 http://iranian-girl22.blogfa.com/

منم همیشه از گفتن کلمه ی خداحافظ بدم میومد و میاد!
کلا حس بدی بهش دارم
معمولا بکار نمی برمش
از نزدیکامم همیشه خواستم این کلمه رو بهم نگن!
یکی از نوشته هام در مورد همین بود:

تو میدانی.......

میدانی که چقدر شنیدن واژه ی "خداحافظ" برایم سخت است....

حتی اکنون که این واژه برایمان معنا یافته!

از تو میخواهم برای آخرین بار:

هرگز نگو خداحافظ...

شعرت قشنگ بود. میخواستم توی یه فنجون نسکافه سرد شده بنویسش گفتم شاید خوشت نیاد!!

دیوانه جمعه 4 تیر 1389 ساعت 07:05

سلام
خداحافظی همیشه قلب آدم را به درد می آورد مخصوصا حالا که شاید من دیگر تا آخر عمر هیچ یک از دوستانم را ننبینم.
وای فرزاد تا وقت دارید با بچه های کلاستان خاطرات خوب رقم بزنید وگر نه یک روز مجبوری زمزمه کنی.
ناگهان چقدر زود دیر می شود.

منم دنبال خاطراتم. اما بقیه انگار علاقه ای ندارن. افتادم وسط یه عده که بی احساس محضن...

هیدرا جمعه 4 تیر 1389 ساعت 14:35

منم از خداحافظی بدم میاد!
ولی خداحافظی خیلی وقتا یه فرصته تا قدر سلامو بیشتر بدونیم!
خیلی وقتا یه جدایی موقت لازمه تا بهت ثابت بشه خاطر اطرافیانت چقد برات عزیزه...!



یکدیگر را به خدا میسپاریم
و از هم جدا میشویم...
غافل از اینکه خدا زودتر ما را بهم سپرده بود...!

شاید موقت باشه شاید هم دائم. شما که نمیتونی بگی من میرم و ۲ هفته دیگه برمیگردم. شادی برنگشتی... به این هم باید فکرکرد و همین فکره که منو آزار میده...

اوم دلتنگی ؟
خوب بازم بیا و ببینش !!
غمت نباشه !!
وب بزنین همو ببینین :ی

بعدشم خداحافظ اصلا جالب نیست !! ادم حس مرگ میگیرتش !!
ی امید دیدارو ترجیح میدم

قالبتو از کجا اوردی منم میخوام !!
خوشمله

وب داره... تا ۳ ماه نمیبینمش... از این دلم گرفته... خب عشقمه!
:.
قالبم طراحی خودمه... قشنگه؟؟

امین شنبه 5 تیر 1389 ساعت 19:35 http://doreakhar.blogfa.com

سلام
منتظرم که تو شهر ببینمت ها
آدرس و کی؟
راستی یه دفعه هم به وبلاگ ما هم بیا
نگو نمیتونی که خودم دیدی تو بلاگفا نظر دادی!!

عزیزم من یه وبلاگ بلاگفا فقط رفتم... اونماتفاقی توی وبم نظر گذاشته بود و منم کافی نت بودم و رفتم وبش. من اینجا به بلاگفایی ها سر نمیزنم..

سپیده یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 13:55 http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

و دل ما برای برادر نا تنی عزیز تر از جانمان تنگ می شود .... اساسی....

متشکرم... قابل نیستم هاااااا

نینا یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 13:56

امید دوباره دیدنه که به آدم خرات جدایی کوتاه مدت رو میده..

اگه امید نبود که...

[ بدون نام ] یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 13:57

اصلاحیه:
جرات.. نه خرات

دختر ایرونی دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 02:42 http://iranian-girl22.blogfa.com

چرا اینجوری فکر کردی؟!
این کار واسه دوستام موردی نداره چون میدونم با ذکر اسمم این کارو میکنن
البته همیشه تو فکر اینم تا اونجیی که ممکنه تو حاشیه و گمنام باشم

آخه ۲ پست قبل توی یه فنجون نسکافه یه نظری رو نوشتم که صاحاب نظر ناراحت شد... از اون باب گفتم...
:.
میخوای ریا نشه... :))

سپیده دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 10:48 http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

آره داداشی فارغ شدیم....
و خدایی در معنی واقعی کلمه زاییدیم تا فارغ شدیم....

چی زاییدی؟!‌ چند قلو؟!‌سالمه؟ الان چند سالشه؟! :))

هیدرا دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 18:01

بله درسته اینم مهمه
بهش فکر نکرده بودم...!
شاید...

بله...

دختر ایرونی سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 02:20 http://iranina-girl22.blogfa.com

شاید
ولی کلا زیاد از شهرت و تو چشم بودن و دیده شدن خوشم نمیاد
از اوناییم که اگه بازیگر میشدم دلم نمی خواست سوپر استار بشم

منم همین طور...

مریم چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 01:09

سلام آقا فرزاد . من دانشجوی خواجه نصیرم . خداحافظی سخته منم قبول دارم ولی این حسو نسبت به دوستای دبیرستانم داشتم بچه های دانشگاه یخن به معنای واقعی کلمه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد