کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

کــــ افــــ ه پــــ چــ پــــ چــ

ی کــافــه ی دنـج و راحـت بـرای رفـ ـاقـ ـتــ ...

اولینـــ روز تابـ ـستـ ـونـ ـیتـ ـون ب خوشیـــ ...

درود 

تابستون واسه من از دوران مدرسه و دبستان معنا پیدا کرد. وقتی که آخرهای خرداد امتحانات ثلث سوم رو میدادم و بعد از ۹ماه مدرسه رفتن احساس میکردم دیگه راحت شدم و با خیال خوش ۳ ماه ِ تابستون رو میگذروندم. کلاس تابستونی میرفتم... با بچه ها فوتبال بازی میکردیم... کارت بازی میکردیم... مسافرت میرفتیم... برنامه کودک های تلویزیون رو نگاه میکردیم... فارغ از هر فکر و خیالی تابستون رو فقط به خوشی و سرگرمی میگذروندیم. اوضاع تا دبیرستان هم همین طور بود. فقط تفاوتش این بود که دیگه مثلن برنامه کودک نگاه نمیکردم و فیلم زبون اصلی و صحنه دار و پرنور و از این صوبتا نگاه میکردم. تابستون کنکور هم که میخواستم درس بخونم اما نمیشد. یعنی حسش نمی اومد... 

:.  

کلن تابستون ها واسه من پر از خاطره است... خیلی از خاطرات ِ قشنگم مال ِ تابستونه... 

:. 

تابستون من توی خوزستان یعنی گرمای بالای ۵۰ درجه... شرجی بالای ۷۰ درصد... گرد و خاک... باد شدید... تابش عمود آفتاب... و... 

:. 

ماه رمضون هم که امسال وسط تابستونه...  

:. 

شاد باشید... اولینـــ  روز تابـ ـستـ ـونـ ـیتـ ـون ب خوشیـــ ...  

  

 

 

 

 یه فنجون نسکافه ی سرد شده:

جودی آبوت:عجب بلبشویی این م.م.ل.ک.ت بی صاحاب ما!

 

نظرات 25 + ارسال نظر
دیوانه سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 14:23

سلام خوش بگذره ما که حالا حالاها گیریم امیدوارم امسال هم تابستانی خاطره انگیز را تجربه کنی.تابستانی سرشار از خاطرات خوب ودوست داشتنی

مٌـــتـٌــــشکرم...

جوووون سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 14:28 http://joooon.blogsky.com

جوووووووووووون
من که تو زود تر از همه بهت تبریک گفتم. تو اصلا یادت نبود اولین روز تابستونه. زبون خودم درد نکنه.
برای تو گفتم تابستون هام تو چه مایه ای بوده اما برای بقیه نمیگم.
جووووووون

ج
و
وو
ووو
وووو
ووووو
وووووو
ووووووو
وووووووو
ووووووووو
وووووووووو
ووووووووووو
وووووووووووو
ووووووووووووو
وووووووووووووو
ووووووووووووووو
وووووووووووووووو
وووووووووووووووون جونی... مرسی که تبریک گفتی عزیزم...

سپیده سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 16:01 http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

روزات تابستونی داداش....

تابستون با همه ی گرماش برای همه پر خاطره اس...

حتی برای فرهاد که می خوند:
تن تو ظهر تابستون و به یادم میاره....

مرسی عزیزم
:.
فرهاد هم گوش میدی؟

هم دانشگاهی سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 17:21

hi
آدرس وبتو بچه های uni بهم دادن.ظاهرت با فکرت متفاوتن.آدم جالبی هستی mr tofighi

ممنون از حضورت. ظاهرم با نوشته هام؟!! مگه ظارهم چه جوریه؟ یا نوشته هام چه ریختی ان؟
:.
در ضمن... از اسمم تو وبلاگ استفاده نکن. اینجا شخصیتم مجازیه! لطفن

هم دانشگاهی سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 17:26

راستی منم تبریک.........

متشکرم...

هاله سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 17:26 http://holy-room.blogfa.com

از اونجایی که تابستون من از وقتی مدرسه دست از سرم برداره شروع میشه پس باید بهت بگم که من مدتی هست که در تابستون به سر میبرم !
اما در کل :
فرا رسیدن تابستان بر شما دوست گرامی مبارک باد و اگر زیر ۲۰ سال هستی بر والدین ِ گرامی تسلیت باد !

اون بازیه هم اینطوریه که مثلا یه صحنه ای رو در آینده از خودت تصور میکنی ! یا اینکه به نظرت در آینده مثلا 10 سال دیگه در چه حالی هستی و داری چه کار میکنی و چجور آدمی شدی و اینجوریا . هوم ؟

شوما کلن تابستونی؟!!!
:.
متشکرم...
:.
من زیر ۲۰ سالم؟؟؟ من ۲۰ رد کردم!
:.
اوکی... مینویسمش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 17:28

آقا من کاری ندارم که طرف سبزه یا قهوه ای یا قرمز! من به این کار دارم که حسابی حال گیری کرد
از وقتی مدرسه تموم شد دیگه اومدن تابستون حالیم نمیشه.اون سال ها تابستون یه معنی دیگه داشت

چه ربطی داشت!!!
شما اسمت کو؟

Saeed سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 17:39 http://dead-memories.blogfa.com

متنفرم از تابستون!!

خوبه که!!‌هی میشینی تنهایی سیگار میکشی!

نگین سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 17:45 http://mortelle.blogsky.com

به آخر تابستون فکر کن ...

فک کن...

مینو سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 19:10 http://yousefabad.blogfa.com

مدرسه ها که تموم شد نمی دونم چرا احساس قشنگ اومدن تابستون کمرنگ شد.
امسال هم که تابستون و زمستون سر کارم!!!

خب راس میگی. تابستون بیشتر واسه بچه مدرسه ای ها معنی داره...

بهاره سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 19:29 http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

منم تابستون خوبی را واست در وبلاگستان آرزو دارم.

متشکرم

فراری سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 20:27

واژه قشنگیه
اونم تو خوزستان
هووووم جالبه
خب پس بگم درود خوزستان
شما که شیرازی من جاتو خالی میکنم
بدروووووود

شما خودت کجایی هستی همشیره!!!

Smile To Me سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 21:51 http://www.xyz.blogsky.com

سلام

ای گفتی تابستون داغ دلم تازه شد!

بازم زمان بچگی از دبیرستان تا حالا تابستون ندارم!

یا برا کنکور خوندم یا ترم تابستونه گرفتم

تابستون واسه بچه مدرسه ای ها یه معنی دیگه داره...

هیدرا سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 22:16

تابستون امسال یه تابستون متفاوته!
تابستونت مبارک!

از چه لحاظ متفاوته؟
ممنون...

زهرا سه‌شنبه 1 تیر 1389 ساعت 22:49 http://malake70.blogsky.com

واای آره چه روزایی بود.
من عاشقه اون آهنگه بودم که همیشه اول تابستون تلویزیون پخش میکرد.
اولشم این بود:
تابستونه فصلع شادیو خنده
بچه ها توی کوچه گرم بازی مثله چندتا پرنده...
آپم.

آره... یادته؟ خیلی قشنگ بود.

سپیده چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 09:20 http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

واااااااااااااااااای فرزاد قالب نو مبارک....

در کافه که باز شد چشمام این شکلی شد :

خیلی باحاله... روحیه گرفتیم اساسی داداشی

مرسی عزیزم... قشنگ شده؟؟

سپیده چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 09:30 http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

بابا طراح... بابا قالب... بابا شیک... بابا باکلاس....

حظی بردیم از :

•Design by : فـ ـرزاد کافـ ـه چـ ـی

خواهچ میکنم... شرمنده میکنی... مرسی... مرسی...

تلاله چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 12:27

مبارکه ...این صحفه هم مبارک...
اون موقع ها خوب بود چون من کلش رو خونه مامان بزرگ بودم اما الان همش کاره...دوستش ندارم دیگه...زمستونا باحال تره...
امسال ماه رمضون فک کنم نشه روزه گرفت...چون می میرم...خدا هم که به مرگ من راضی نیست...پس اگه خدا بخواد و تحمل بهم نداد میگیرم ...اما اگه نه خدایا متاسفم...

آره... تابستون بچه مدرسه ها فرق داره...
:.
مرسی
:.
ماه رمضون که من کلن تا حالا روزه کامل گرفتم... گرما و سرماش هم مشکلی نداره واسم...

سپیده چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 14:37 http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

هم فرهاد گوش می دم هم وبلاگت خیلی قشنگ شده... معلومه خوش سلیقه ای....

هندونه نذار زیر بغلمون...

هم دانشگاهی چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 17:01

درود
ظاهرت چیزیش نیست و............. بی خیالش شو
ولی نوشته هات حرف دله،نتیجه ی فکره یا شاید خوده فکره
حرفات حرفای منم هست.....منم شبیه به تو فکر میکنم.وقتی نوشته هاتو خوندم هم خوشحال شدم هم دلم گرفت
هنوزم دلم گرفته...................................
OKدیگه اسمتو نمیگم(نمینویسم)
بدرود ف.ک.چ

ممنون از لطفت...
بازم بیا...

حکیمچه چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 18:18

اون کامنت بی نام از من بود!ربطش به اون پست فیلترینگ بوده

متوجه شدم.

هیدرا چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 21:11

خب امسال اولین تابستونه دانشجوییمونه دیگه...!
خواهش!

بله...

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 22:41

پس چرا من هیچ وقت تابستون ها رو دوست نداشتم. اصلا انگار کسل کننده ست. شاید هم برای گرمای هواشه...ولی به هر حال تابستون خوش

همه فصل ها قشنگه... باید زیبایی هاشون رو ببینی.

سپیده پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 10:54 http://javdanegi-dar-fanaa.blogfa.com

و فزراد قصه ما فکر کنم در کما به سر می برند که آپ نکرده...

آپ نمودیم....

تلاله پنج‌شنبه 3 تیر 1389 ساعت 11:50

فرزاد جان پدر را در یاب....
با بخون آموزنده شده وبم.

دریاب...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد